Ideiglenesen szüneteltetjük a személyes ügyintézést irodánkban. A Paktumiroda mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A Paktumiroda célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásának biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején. Ezért az eddig megtett óvintézkedések mellett csütörtöktől (2020.08.13.) ideiglenesen felfüggesztjük a személyes ügyintézést a Paktumirodában, mely intézkedés a visszavonásig érvényes. Az elkövetkezendő időszakban személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés.
A munkaerőigények bejelentéséhez szükséges összes dokumentum az alábbi linken elérhetőek:
A dokumentumokat kitöltés és cégszerű aláírás után elektronikusan kérjük eljuttatni a paktumiroda@nyiregyhaza.hu központi e-mail címünkre.
A Paktumiroda munkatársai telefonon és e-mailben továbbra is elérhetőek, az Önök rendelkezésükre állnak:
Zsel Emese: zsel.emese@nyiregyhaza.hu; +36 20 3922-212
Zsankó Dorottya: zsanko.dorottya@nyiregyhaza.hu: +36 20 3922-962
Ligetfalvi-Komiszár Eszter: komiszar.eszter@nyiregyhaza.hu; +36 20 3922-067
Paktumiroda
TECHNOLÓGIAI TRANSZFER KÖZPONT
4400 Nyíregyháza Tiszavasvári út. 14.
E-mail: paktumiroda@nyiregyhaza.hu
Internet: www.nyiregyhazipaktum.hu
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük!